יום ראשון, 15 במרץ 2015

צביעת דירה - רולר או מברשת?

לעיתים קרובות אני נתקל בשאלה איך לצבוע את הדירה ומה יותר טוב, רולר או מברשת?
לא כולנו יודעים איך לצבוע דירה ולכן השאלה הזו לגיטימית לחלוטין. התשובה לשאלה פשוטה אך לא פשוטה ואני אסביר.

צביעה ברולר

צביעת דירה ברולר היא מהשיטות הטובות ביותר מכמה סיבות:
  • הצביעה ברולר אחידה על פני כל הקיר כך שלא יוצרו מקומות שנראים לא צבועים ביחס לאזורים צבועים.
  • מהירות – זוהי אחת השיטות המהירות ביותר לצביעה.
  • רב גוניות – ישנם רולרים רבים המותאמים לעבודות צבע שונות. כך לדוגמה ישנו רולר גדול לצביעת קירות וישנו רולר קטן  - בגודל אצבע, לצביעת דלתות ומשקופים.

סוגי רולרים לצביעת דירה



רולר לצביעת דירה בצבעים אקרילים או סיד
רולר יעקבי
כפי שהתחלתי להסביר, ישנם סוגים רבים של רולרים המותאמים לסוגי משטחים שונים אך ישנם גם רולרים שונים לצביעת משטחים זהים אך מותאמים לסוגי צבע שונים ולסוגי עבודות וגימור ברמות שונות. מבולבלים? איך צורך להיבהל, ישנו את הרולר הרגיל לצביעת קירות המשמש בעיקר לסיוד ומשמש לצבעים אקריליים ולצבעי סיד. ישנו רולר בעל גודל זהה אך שטוח יותר – בלי "שערות". רולר זה משמש בעיקר לצביעה בצבעי שמן ולביצוע עבודות צבע דקורטיביות.

החסרונות שבשימוש ברולר לצביעת דירה



רולר שמשמש לצביעת משקופים ודלתות
רולר קטן
החיסרון הבולט של הרולר בא לידי ביטוי בקושי להגיע לכל מקום. דמיינו שאתם צובעים קיר בעזרת רולר, כיצד תצבעו את קו התפר שבין התקרה והקיר – במיוחד כאשר צבעי התקרה והקיר שונים, או את השטחים שגובלים בשקעים ובתקעים?
זו הסיבה שאנו זקוקים גם למברשת. על מנת לצבוע את אותם מקומות בעיתיים, אנו נשתמש במברשת בגודל המתאים. הדבר נכון לכל מקום שישנה בעיית נגישות עם הרולר.


בעזרת מברשת ניתן לצבוע חלקים שהרולר אינו מגיע אליהם
מברשת שניתן להשיג בהום-סנטר
לסיכום, בבואכם לצבוע את ביתכם, השתמשו ברולר המתאים לסוג העבודה. במקביל, השתמשו במברשת מתאימה שתיתן פתרון לאותם מקומות שלא הצלחתם להגיע אליהם בשימוש עם הרולר.
כמובן שלפני שאתם מתחילים לצבוע, עליכם להכין את המשטחים, להחליק את הקירות ולבצע תיקונים. שימו לב להוראות היצרן בנוגע לצורת היישום של הצבע שבחרתם. יתכן שיהיה עליכם להשתמש בצבע בסיס כלשהו בהתאם למצב הקיר וסוג הצבע שהוא צבוע בו כיום.
אם אתם זקוקים לייעוץ בנושא צביעת דירה הרגישו חופשיים לפנות אלינו בכתובת האינטרנט home-paint.co.il ללא כל התחייבות ונשמח לעמוד לשירותכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה